Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
28 maja br. firma Johnson&Johnson, producent preparatu Nicorette, zainicjowała ogólnopolską kampanię antynikotynową pod hasłem „Zapraszamy do urn”.
Celem akcji jest zwiększenie świadomości społecznej na temat szkodliwości substancji zawartych w dymie papierosowym oraz uświadamianie, że nałóg palenia tytoniu prowadzi do przedwczesnej śmierci.
W ramach kampanii, której realizację zaplanowano na bieżący miesiąc, w radio i telewizji emitowane będą spoty, a na 1200 billboardach na teranie całego kraju zawisną przedstawiające urnę grobową plakaty.
Akcja informacyjna prowadzona jest także w internecie - główną platformą działań reklamowych jest specjalny serwis społecznościowy www.rzuc.to. Za jego pośrednictwem można skorzystać ze "spersonalizowanego Programu Rzucania Palenia", który pomaga przeprowadzić palacza przez kolejne etapy walki z nałogiem. Serwis zachęca m.in.do stosowania Nikotynowej Terapii Zastępczej i poleca preparaty firmy Johnson&Johnson - każda podstrona portalu odsyła na stronę nicorette.pl.