Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W Minnesocie w USA przeprowadzono ostatnio kampanię "We All Pay the Price for Tobacco” (Wszyscy płacimy cenę tytoniu). Jej celem było ostrzeżenie przed szkodliwymi skutkami palenia oraz uświadomienie społeczeństwa, że koszty nałogu ponoszą zarówno osoby palące papierosy, jak i niepalące.
Na kampanię składają się spoty telewizyjne (spot 1, spot 2, spot 3), reklamy autobusowe, billboardy oraz banery internetowe. Jeden z ulicznych billboardów został zakratowany ogromnymi, trójwymiarowymi papierosami, tworząc więzienie dla palacza.
Na potrzeby akcji powstała też strona internetowa www.weallpaytheprice.com, na której można znaleźć informacje o społecznych, ekonomicznych i zdrowotnych skutkach nałogu, a także godzinny dokument czterech mieszkańców Minnesoty opowiadający, czym na co dzień jest uzależnienie od nikotyny i w jakich okolicznościach autorzy filmu sięgnęli po pierwszego papierosa.
Kampania oferuje też duże wsparcie dla każdego mieszkańca Minnesoty, który zdecyduje się na rzucenie palenia. Na stronie kampanii otrzyma on darmowy dostęp do jednego z najbardziej kompleksowych w Stanach Zjednoczonych programów do walki z nałogiem, w tym beznikotynowych plastrów, gum do żucia czy pastylek.
Inicjatorem kampanii "We All Pay the Price for Tobacco” jest ClearWay Minnesota, organizacja non-profit działająca na rzecz Minnesoty wolnej od dymu nikotynowego.