Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Przekonanie, że fast food to tanie jedzenie dla mniej zamożnej części społeczeństwa, jest błędne. Raport firmy Amrest (prowadzącej takie sieci jak KFC, Pizza Hut, Burger King czy Starbucks) ujawnił, że ponad 80% klientów sieci KFC to osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.
W Polsce restauracje typu fast food stały się miejscem, w którym chętnie jemy codzienne posiłki. Na jedzenie poza domem wydajemy 20 miliardów złotych rocznie - to 1,5 raza więcej niż 10 lat temu.
Rynek barów szybkiej obsługi stał się bardziej zróżnicowany. Poza pizzą, hamburgerami czy frytkami powstały też bary z jogurtami, daniami wegetariańskimi czy chińszczyzną, a także sieciowe kawiarnie. Nowym pomysłem jest jedzenie na wagę, oferowane np. przez restauracje Multifood, Bon Apetito, Express Marche. Fast foodów przybywa też w mniejszych miastach.
Powód? Mamy coraz mniej czasu na przygotowywanie posiłków w domu - jedzenie w barach szybkiej obsługi jest bardziej dostosowane do naszego trybu życia. Dodatkowo jest ono łatwo dostępne, tanie a w opinii wielu osób całkiem smaczne. Niestety wraz ze wzrostem popularności fast foodów rośnie też liczba otyłych osób...