Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Kampania Piwowarska wprowadza nowe "oznaczenia odpowiedzialnościowe" na materiałach reklamowych i etykietach swoich produktów. Symbol "W ciąży nie piję alkoholu" zastąpi obecnie używany "Żyj odpowiedzialnie".
Nowe oznaczenia mają przypomninać kobietom w ciąży o tym, że powinny unikać alkoholu - są tożsame z przekazem prowadzonej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy kampanii pt. „Lepszy start dla Twojego dziecka”, o której pisaliśmy niedawno.
Kompania Piwowarska nakręciła też film wyjaśniający, dlaczego abstynencja alkoholowa w czasie ciąży jest tak ważna.
U dzieci narażonych na działanie alkoholu w okresie płodowym może wystąpić wiele problemów behawioralnych i fizycznych, a także zespół alkoholowego zespołu płodowego (FAS), objawiający się problemami z koncentracją, zaburzeniami motorycznymi czy problemami kognitywnymi, które mogą być odczuwalne przez całe życie.
Kampania Piwowarska jest świadoma, że nieodpowiedzialna konsumpcja i zachowania związane ze sprzedażą alkoholu szkodzą społeczeństwu na wiele sposobów. Od lat stosuje działania mające im zapobiegać, prowadzi tzw. marketing odpowiedzialny.