Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Na zlecenie producenta piwa McFarland w Mediolanie przeprowadzono ostatnio nietypową kampanię społeczną pt. "Sikalizator".
Jej oryginalna nazwa - "Pissalyzer" - to połączenie słów piss (potoczne określenie moczu) i analyzer (analizator).
Pomysłodawcy akcji wykorzystali fakt, że wydalenie jednego piwa zajmuje mężczyźnie około 25 sekund. W barowych pisuarach zamontowano specjalne czarne naklejki czułe na ciepło. Jeśli miały styczność z ciepłem dłużej niż 24,8 sekundy, pojawiało się na nich hasło: „To trwa za długo jak na jedno piwo. Zadzwoń po taksówkę.”
Według twórców akcja okazała się bardzo skuteczna - liczba klientów, którzy wrócili do domu taksówką wzrosła aż o 65%.
Kampania "Sikalizator" jest przykładem odpowiedzialnego biznesu marki McFarland, należącej do koncernu Heineken.