Ankieta

Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?

14%
zdecydowanie tak
8%
raczej tak
14%
nie wiem
15%
raczej nie
49%
zdecydowanie nie

"Sikalizator" powie, czy możesz wsiadać za kółko czy lepiej zamówić taksówkę...

dodano: Czwartek, 21 Lipiec 2011, 11:27:35

Na zlecenie producenta piwa McFarland w Mediolanie przeprowadzono ostatnio nietypową kampanię społeczną pt. "Sikalizator".






Jej oryginalna nazwa - "Pissalyzer" - to połączenie słów piss (potoczne określenie moczu) i analyzer (analizator).






Pomysłodawcy akcji wykorzystali fakt, że wydalenie jednego piwa zajmuje mężczyźnie około 25 sekund. W barowych pisuarach zamontowano specjalne czarne naklejki czułe na ciepło. Jeśli miały styczność z ciepłem dłużej niż 24,8 sekundy, pojawiało się na nich hasło: „To trwa za długo jak na jedno piwo. Zadzwoń po taksówkę.”






Według twórców akcja okazała się bardzo skuteczna - liczba klientów, którzy wrócili do domu taksówką wzrosła aż o 65%.






Kampania "Sikalizator" jest przykładem odpowiedzialnego biznesu marki McFarland, należącej do koncernu Heineken.

696 / 3125
Copyright © 2008-2024 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.