Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Od jakiegoś czasu sprzedaż piwa w Polsce spada. Powodem jest kryzys ekonomiczny, a także wzrost akcyzy na alkohol oraz cen surowców wykorzystywanych do warzenia złotego trunku.
Browary sięgają po wszystkie możliwe sposoby, by zwiększyć sprzedaż swoich marek i sprawić, by piwo pozostało ulubionym napojem alkoholowym Polaków.
Grupa Żywiec podpisała właśnie umowę na kolejny rok na wyłączność na dostawę piwa liniom lotniczym LOT. Z tej okazji powstała specjalna puszka z logo LOT-u. W ramach kontraktu polski przewoźnik kupi w ciągu roku 300 tysięcy 0,33 litrowych puszek piwa tej marki.
W ten sposób browar chce pośrednio zwiększyć eksport Żywca do innych krajów. Zakłada, że jeśli zagraniczni pasażerowie LOT-u napiją się piwa tej marki w podniebnej podróży, to po powrocie do domu będą chcieli ponownie po niego sięgnąć. Obecnie Żywiec eksportowany jest do ponad 40 krajów na całym świecie, głównie do USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Irlandii.
Wspólpraca Żywca z LOT-em trwa już od 11 lat, podobne umowy browar zawiera też z operatorem promowym Polferries.