Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
- to hasło przeprowadzonej ostatnio w Wielkiej Brytanii kampanii społecznej, ostrzegającej przed skutkami prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu.
Jej nadawcą jest organizacja CADD – Campaign Against Drinking And Driving, założona przez dwóch mężczyzn, którzy utracili swoje dzieci w wypadkach samochodowych, których sprawcami byli pijani kierowcy.
Tym razem w kampanii nie pokazano reporterskich, krwawych fotografii z wypadku samochodowego. Przedstawione na plakatach kawałki szkła z butelek po szampanie, winie i piwie, symbolicznie tworzą szklaną symulację wypadku samochodowego.
Rozbite butelki mają poruszyć wyobraźnię kierowców, ukazać skutki picia alkoholu przed podróżą i tym samym zniechęcić do siadania za kierownicą po spożyciu procentowych trunków.
Czasem cena za butelkę wina, piwa czy szampana jest zbyt wysoka...