Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Jeszcze jeden kieliszek wina, kolejny tłusty posiłek, następny papieros czy godzina spędzona przed telewizorem... w kampanii przeprowadzonej przez słowacką Ligę Walki z Rakiem nawyki te zostały przedstawione jako prosta droga do jednej z najpoważniejszych chorób – raka.
Akcja profilaktyczna przeciwko nowotworom zestawia przedmioty codziennego użytku, takie jak patelnia, korkociąg, pilot do telewizora i zapalniczkę – z wizerunkiem trumny i nagrobka.
Jej organizatorzy w ten sposób chcą przemówić do wyobraźni odbiorców i przypomnieć im o czterech najważniejszych czynnikach zwiększających ryzyko nowotworu, a mianowicie o paleniu, nadużywaniu alkoholu, złych nawykach żywieniowych oraz braku aktywności fizycznej.
Celem organizatora - Ligi Walki z Rakiem było uświadomienie Słowakom, że sami ponoszą odpowiedzialność za swoje zdrowie.