Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Wódka Krupnik króluje w kieliszkach Polaków - w ciągu zaledwie pół roku jej sprzedaż wzrosła aż o 954%. To ewenement na polskim rynku alkoholowym.
Krupnik wprowadziła na rynek Grupa Sobieski w marcu tego roku. Od tego czasu udało się jej osiągnąć 5,5% udział w całym rynku
wódki i mocną, trzecią pozycję w grupie wódek ze średniego segmentu cenowego.
Sukces wódki przyniosło jej uplasowanie w średnim segmencie cenowym, mimo że zarówno pod względem jakości, jak i opakowania należy do alkoholi z wyższej półki premium. Był to przemyślany krok w momencie kryzysu ekonomicznego, który spowodował przechodzenie sporej grupy konsumentów od wódek z segmentu premium do niższej półki cenowej.
Trunek idealnie trafił w gusta polskich konsumentów - Grupa Sobieski zrealizowała roczny plan sprzedaży Krupniku w zaledwie sześć miesięcy. Zachęcona sukcesem Krupniku na rodzimym rynku, rozpoczęła jej eksport na wybrane rynki zagraniczne, w pierwszej kolejności do Francji, Niemiec oraz krajów Azji.