Ankieta

Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?

14%
zdecydowanie tak
8%
raczej tak
14%
nie wiem
15%
raczej nie
49%
zdecydowanie nie

"Młoda Warszawa bez %"

dodano: Poniedziałek, 22 Wrzesień 2008, 9:54:38

 "Młoda Warszawa bez %" - to hasło dziewiątej już odsłony kampanii antyalkoholowej przeprowadzanej w stolicy w okresie od 15.09.2008 do 31.10.2008.

Akcja zwraca uwagę na powszechny problem sprzedaży napojów procentowych nieletnim, a jej celem jest uświadomienie sprzedawców, iż powinni rządać okazania dowodu tożsamości potwierdzającego pełnoletność od każdego młodego klienta.

80 % uczniów warszawskich szkół podstawowych twierdzi, że zakup tej używki nie stanowi problemu. W ramach kampanii przeprowadzono kontrolę ponad 4,3 tysiąca punktów, w których sprzedawany jest alkohol. Około 200 z nich znalazło się na czarnej liście, ponieważ podczas dwukrotnej kontroli nie rządano w nich okazania dowodu tożsamości od młodych klientów kupjących trunki. Organizatorzy kampanii powiadomili o takich miejscach Komendę Stołecznej Policji, Straży Miejskiej, Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń oraz Biuro Polityki Społecznej Miasta Stołecznego Warszawy . Nieuczciwym sprzedawcom grozi utrata koncesji.

Drugi etap kampanii planowany na październik obejmie szkolenia sprzedawców, nauczycieli oraz wychowawców z zakresu podnoszenia umiejętności interpersonalnych, asertywności oraz znajomości prawa.

Akcja jest inicjatywą Biura Polityki Społecznej Miasta Stołecznego Warszawy, a wykonawcą plakatów jest Instytut Homo Homini. Koszt kampanii - 160 tysięcy złotych - w całości pochodzi z budżetu miasta.

2939 / 3125
Copyright © 2008-2024 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.