Ankieta

Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?

14%
zdecydowanie tak
8%
raczej tak
14%
nie wiem
15%
raczej nie
49%
zdecydowanie nie

O konsekwencjach uprawiania seksu bez zabezpieczenia i pod wpływem alkoholu

dodano: Czwartek, 10 Czerwiec 2010, 9:03:38

Najnowsza kampania społeczna "Mouths" zainicjowana przez brytyjską agencję rządową COI (Central Office of Information) w nieco wulgarny sposób ostrzega młodzież przed konsekwencjami uprawiania seksu bez zabezpieczenia i pod wpływem alkoholu.




 





Zrealizowana przez agencję DLKW kampania posługuje się obrazem i językiem bliskim młodym ludziom, by namówić ich do używania prezerwatyw oraz zachowania rozsądku podczas spotkań, na których spożywa się alkohol.










Na potrzeby akcji zaprojektowano trzy plakaty: jeden z nich przedstawia młodego chłopaka, dla którego największą karą za brak prezerwatywy jest "niezaliczenie" dziewczyny i konieczność onanizowania się ("He didn't have any so he didn't get any. Tosser"). Bohaterką kolejnej kreacji jest nastolatka, która po odbyciu stosunku bez zabezpieczenia martwi się, że stanie się to przyczyną plotek na jej temat ("Get talked about. Don't use a condom"), natomiast na trzecim plakacie widzimy dziewczynę siedzącą pod graffiti przedstawiającego penisa, który symbolizuje seks bez zabezpieczenia, który pod wpływem alkoholu uprawiała poprzedniego dnia, a dziś jest zbyt trzeźwa, by o tym zapomnieć ("Too drunk to remember a condom last night. Too sober to forget it today").

 

 

 






Zarówno same sytuacje, jak i wykorzystane do ich przekazania środki, takie jak graffiti uatrakcyjniają i wzmacniają przekaz.

1451 / 3125
Copyright © 2008-2024 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.