Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Z okazji obchodów Światowego Dnia bez Tytoniu w krajach Unii Europejskiej rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii "Help dla życia bez tytoniu".
Główną grupą docelową akcji tym razem są młodzi ludzie, pomiędzy 15 a 35 rokiem życia, a w szczególności kobiety.
Kampania opiera się na dwóch spotach reklamowych i bannerach internetowych, które propagują stronę internetową help-eu.com. Można na niej znaleźć materiały dotyczące zapobiegania i zwalczania nałogu tytoniowego, udostępnione zarówno przez ekspertów, jak i innych użytkowników.
Spoty emitowane będą do końca lipca 2010 roku.
Kampania "HELP dla życia bez tytoniu" trwa od 2005 roku. Pierwszy jej etap (realizowany w latach 2005-2008) opatrzony był hasłem "Palenie to absurd". Akcja przekonywała, że palenie jest nie tylko zagrożeniem dla zdrowia, ale także wyszło z mody. Motywem przewodnim drugiego etapu kampanii, przeprowadzonego w 2009 roku było pytanie "Jaka jest Twoja wskazówka?".