Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Firma Adah Advertising i Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ogłosiły konkurs na plakat pod hasłem "Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!", który posłużyć ma jako kreacja outdoorowa do kampanii społecznej firmy POLNORD S.A. Plakat ma promować zachowania sprzyjające bezpieczeństwu drogowemu i przypominać o konsekwencjach zachowań niebezpiecznych, takich jak prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu.
Nadesłane prace prezentowane będą na ekranach reklamowych w warszawskim metrze oraz na billboardach w największych miastach Polski.
Projekty niepublikowanych dotąd plakatów (w formacie 80x120 cm lub 70x33 cm) mogą nadsyłać artyści indywidualni, grupy artystyczne, studia graficzne, agencje reklamowe, a także uczniowie i studenci szkół artystycznych. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie trzy różne projekty, a w konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie.
Nagroda za zwycięską kreację wynosi 5000 złotych. Dodatkowo przyznane zostaną dwie równorzędne drugie nagrody w kwocie po 2500 złotych. Organizatorzy dopuszczają możliwość przyznawania dodatkowych wyróżnień i nagród fundowanych przez mecenasów i sponsorów konkursu.
W jury oceniającym plakaty zasiądą: Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Wiktor Jędrzejec, Stanisław Wieczorek, Piotr Młodożeniec oraz Grzegorz Adach.
Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać do 31 maja br., na adres:
Adah Advertising
ul. Filtrowa 62 m. 61
02-057 Warszawa
Za datę zgłoszenia pracy do konkursu organizatorzy uznają datę dostarczenia pracy. Szczegółowy regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się tutaj.