Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Dziś obchodzimy Narodowy Dzień Życia, którego tegoroczne hasło brzmi: "Dziatki - dziadkom" - kampania promuje solidarność międzypokoleniową i zwraca uwagę na relacje pomiędzy dziadkami a wnukami.
Przypadający 24 marca Narodowy Dzień Życia został ustanowiony uchwałą Sejmu sześć lat temu w celu propagowania pozytywnych wzorców i budowania przyjaznego klimatu wokół rodziny.
To własnie rodzina w największym stopniu daje Polakom poczucie szczęścia. Spotkania dziadków z wnuczętami stanowią cenną wartość dla obu stron. Z badań przeprowadzonych przez CBOS wynika, że w opinii 87% Polaków starsi ludzie są potrzebni innym. Ponad połowa młodych ludzi - 56% przyznaje, że zawdzięcza coś dziadkom. Najczęściej są to: poczucie, że jest się kochanym (71%), wprowadzenie do religii (59%), zasady moralne (58%), znajomość dziejów rodziny (55%), miłość do ojczyzny (49%) czy też znajomość historii (46%).
W dobrej rodzinie jest miejsce dla wszystkich pokoleń, a prawidłowe relacje między nimi stanowią podstawę do poczucia szczęścia i stanowia dobry przykład dla najmłodszych członków rodziny.
Ambasadorem kampanii towarzyszącej tegorocznym obchodom Dnia Życia został Jan Kobuszewski. Niebawem w mediach pojawi się spot reklamowy z udziałem jego rodziny.