Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
We Włoszech w latach 1993 – 2008 odnotowano silny, aż 385% wzrost rynku hazardowego. Astronomiczne wygrane oferowane ostatnio przez włoskie totalizatory skutecznie przyciągają uwagę obywateli, chcących szybko odmienić swój los na lepszy. Rekordowe kumulacje w Superenalotto - jednej z włoskich loterii - skłoniły do gry rzesze obywateli.
W związku ze znacznym wzrostem popularności hazardu - Sisal - jedna z największych firm hazardowych w kraju przeprowadziła w październiku br. kampanię podnoszącą społeczną świadomość wśród nałogowych graczy i odwołującą się do ich zdrowego rozsądku. Przestrzega obywateli mówiąc: „Gra jest zabawą dopóki nie pójdziesz za daleko. Każda gra ma swoje reguły, ale jedna jest powszechna: musisz wiedzieć, kiedy przestać, zanim całą zabawa zniknie. Przesada może zniszczyć nawet najlepszą i najbezpieczniejszą grę”.
Na potrzeby kampanii powstała seria trzech plakatów, które w żartobliwy sposób unaoczniają skutki przesady w zabawie. Reklama nie podejmuje dyskusji na temat problemów osób uzależnionych od hazardu, nie namawia do całkowitego zaprzestania hazardowych gier, sugeruje raczej zachowanie zdrowego rozsądku.