Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Brazylijska agencja Fórmula Comunicaçao z Florianópolis na zlecenie rządu stworzyła kampanię, która w niebanalny sposób nawiązuje do istotnych problemów społecznych.
Pierwsza kreacja przedstawia elegancką dziewczynę zajadającą się kanapką pełną niedopałków. Hasło: „Don’t swallow other people’s smoke. Smoke free ambient: is everyone’s right” (Nie połykaj dymu innych. Otoczenie bez dymu jest prawem wszystkich) nawołuje do zwalczania biernego palenia. Fotografia konsumentki tytoniowych niedopałków ma zmusić palaczy do myślenia oraz powstrzymać ich przed sięganiem po papierosa w zamkniętych pomieszczeniach, a równocześnie zachęcić niepalących do egzekwowania swoich praw do powietrza wolnego od dymu papierosowego.
Drugi plakat przedstawia ojca oglądającego telewizję, pokazanego z perspektywy bardzo długiej kanapy. Odległość, w jakiej znajduje się oddający się codziennej czynności męzczyzna nawiązuje do dystansu, jaki w wielu domach towarzyszy kontaktom dorastających dzieci z rodzicami. Hasło: „Without dialogue, your son stays close to drugs” (Bez rozmowy, twój syn pozostanie blisko narkotyków) zachęca do zainicjowania dialogu, przekonując, że to właśnie rozmowa jest najlepszą formą ochrony przed narkotykami.