Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
McDonald`s - najbardziej popularna sieć restauracji zachęca dzieci do jedzenia fast foodów sprzedając go w kolorowych pudełkach z załączoną, akrakcyjną zabawką w środku. Poddatni na taką manipulację najmłodsi chętniej sięgają po niezdrowego hamburgera.
PETA - międzynarodowa organizacja walcząca o prawa zwierząt postanowiła uświadomić najmłodszych obywateli Stanów Zjednoczonych, że za ładnie opakowanym jedzeniem kryje się masowe, krwawe i brutalne zabijanie zwierząt w celu przyrządzenia z nich apetycznie wyglądających przekąsek.
Organizacja zainicjowała kampanię, która ma zniechęcić dzieci do spożywania mięsnych posiłków i uwrażliwić je na cierpienie zwierząt chodowanych tylko po, to by znalazły się w czyimś hamburgerze.
W ramach akcji pod wybranymi restauracjami sieci Mc Donald’s, przedstawiciele PETY rozdają dzieciom pudełka z zestawem „Unhappy meal”, w którym zamiast tradycyjnego hamburgera z frytkami i zabawką, znajduje się straszna zabawka w postaci zakrwawionego kurczaka lub wychudzonej krowy. Na opakowaniu - zamiast roześmianego clowna, widnieje postać okrutnego, dzierżącego siekierę pana McCruelty.