Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Firma Renault corocznie od 2004 roku organizuje konkurs pod hasłem "Sécurité pour tous" (Bezpieczeństwo dla wszystkich) - na projekt plakatu dotyczącego bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zwycięskie kreacje wspierają narodową kampanię prewencyjną.
Może brać w nim udział młodzież w przedziale wiekowym od 12 do 17 lat.
W tegorocznej edycji konkursu „Tes idées à l’affiche” (Twoje pomysły na plakacie) zwyciężyła praca autorstwa Quentina Cavaille i Valentina Chaumontet z Lyonu, z hasłem „L’accident de Monsieur est servi!” (Pański wypadek podano!). Zrealizowany przez agencję Publicis projekt wraz z początkiem wakacji pojawił się na billboardach i w prasie w całej Francji.
Głównym celem kampanii jest przekonanie Francuzów, iż pod żadnym pozorem nie należy siadać za kierownicą po wypiciu nawt małej ilości alkoholu, gdyż prowadzenie pod jego wpływem jest gwarancją wypadku.
Najlepsze projekty pozostałych finalistów zostały zrealizowane w formie pocztówek.