Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W drugiej połowie lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej "Prowadzę - jestem trzeźwy".
Jej głównym celem jest przeciwdziałanie zjawisku nietrzeźwości wśród kierowców oraz promowanie odpowiedzialnej postawy u osób prowadzących samochód. Zadaniem akcji "Prowadzę - jestem trzeźwy" jest także tworzenie pozytywnej atmosfery wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcanie kierowców i pasażerów do promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Ma ona budować modę na trzeźwy, zdrowy styl życia oraz rozsądną, realną ocenę sytuacji podczas użytkowania dróg.
Tegoroczna edycja kampanii realizowana jest głównie na nośnikach typu outdoor - na ulicach miast pojawią się billboardy, a na tyłach autobusów i samochodów osobowych pojawią się naklejki z przesłaniem promującym trzeźwość na drogach. Do akcji, jak co roku, włączyły się zakłady komunikacji miejskiej z całej Polski udostępniając autobusy pod ekspozycję naklejek. Organizatorzy kampanii liczą na to, że naklejki pojawią się na wielu samochodach osobowych należących do pozostałych uczestników ruchu drogowego.
Częścią akcji będą teże emisje telewizyjnych spotów, które zaplanowane są na wszystkie długie weekendy 2009 roku.
W ramach akcji Policja rozdawać będzie ulotki i breloczki „Prowadzę - jestem trzeźwy”.
Organizatorami kampanii są ksiądz Piotr Brząkalik, duszpasterz trzeźwości archidiecezji katowickiej oraz firma Business Consulting. Kampanię co roku wspiera wielu Partnerów, m.in. urzędy wielu miast i gmin czy firmy takie jak Jet Line, AMS czy Eurovia.