Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Starbucks, jedna z najbardziej znanych na świecie sieci kafeterii, od niedawna obecna także w polskich dużych miastach, chce wprowadzić do swoich kawiarni alkohol.
W ofercie kawiarni, obok tradycyjnej kawy i muffinów znajdzie się także kilka rodzajów piwa i wina, w cenie od 4 do 7 dol. Pierwszy lokal, w którym będzie sprzedawany alkohol ruszy pod koniec lipca w Seattle pod nazwą „15th Ave. Coffee and Tea inspired by Starbucks”. Będzie on otwarty całą dobę, a klienci będą mogli posłuchać na żywo występów muzyków czy wziąć udział w wieczorku poetyckim.
Według zarządu amerykańskiej spółki – pomysł może okazać się receptą na kryzys, z którym od jakiegoś czasu boryka się kawowy gigant. Zmusił on Starbucksa do ostrego cięcia kosztów oraz zamknięcia setek nierentownych kawiarni na całym świecie.
Jeśli pomysł okaże się trafiony, alkohol pojawi się także w pozostałych kawiarniach należących do sieci.