Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
2 lipca br. pod hasłem "Pozory mylą, a dowód nie" wystartowała kampania edukacyjna przeciwko sprzedaży alkoholu nieletnim. Jej inicjatorami są Związek Browary Polskie, zrzeszający największych producentów piwa w Polsce oraz Komenda Główna Policji. Jej celem jest zwrócenie uwagi sprzedawców oraz świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie zawsze oznacza osiągnięcie wieku pełnoletności. Organizatorzy kampanii apelują o to, by nie sprzedawać alkoholu osobom nieletnim.
W ramach kampanii w telewizyjnych spotach reklamowych piwa pojawiać się będzie hasło "Alkohol, tylko dla pełnoletnich". W sklepach, w których sprzedawany jest alkohol dystrybuowane będą ulotki informacyjne, mające uzmysłowić sprzedawcom i kupującym, że nie wolno bagatelizować problemu sprzedaży napojów wyskokowych nieletnim.
Wakacje to okres, w którym po alkohol sięga zatrważająca liczba młodych ludzi. Stąd konieczność podejmowania nowych działań, mających ograniczyć to zjawisko. Kampania "Pozory mylą, a dowód nie" jest dobrowolną inicjatywą firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, czyli m.in. Kompanii Piwowarskiej, Grupy Żywiec, Carlsberg Polska oraz Royal Unibrew Polska.