Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Polskie wódki są jednymi z najlepszych z wszystkich międzynarodowych marek mocnych alkoholi.
W Polsce sprzedaż napojów wysokoprocentowych spada - ich konsumpcja odnotowana w pierwszym kwartale bieżącego roku była o około 1/5 niższa niż w analogicznym okresie 2008 roku. Jednak z rankingu największych marek alkoholi mocnych opublikowanego przez Drinks International wynika, iż polskie marki "Wyborowa" oraz "Sobieska" cieszą się ogromnym powodzeniem za granicą.
Należąca do grupy Pernod Ricard "Wyborowa" zwiększyła globalny wzrost sprzedaży aż o 30,3%, natomiast należąca do Grupy Belvedere marka Sobieski osiągnęła 10% wzrost.
Mimo tak dynamicznego wzrostu sprzedaży, polskie marki wciąż znajdują się kolejno na 35 i 31 miejscu pod względem ilości sprzedanych na świecie kartonów wódki. Na całym świecie rocznie sprzedaje się 2,75 mln 9-litrowych kartonów "Sobieskiej" oraz 2,32 mln 9-litrowych kartonów "Wyborowej". Światowy lider pod względem globalnej sprzedaży - Smirnoff sprzedaje rocznie 25,7 mln takich kartonów.