Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Amerykańska organizacja Partnership for a Drug Free America przygotowała nową ogólnoamerykańską kampanię antynarkotykową, pod hasłem: "Ignoring a friend's problem won't make it go away" (Ignorowanie problemu przyjaciela nie sprawi, że on zniknie).
Partnership for a Drug Free America zostało założone przez Richarda T O'Reilly w 1986 roku jako organizacja non - profit i od tego czasu zajmuje się zmniejszeniem popytu na narkotyki wśród młodych ludzi oraz zmianą ich postaw wobec substancji psychoaktywnych, głównie za pomocą reklam społecznych.
Najnowszy spot powstał przy współpracy z agencją McKinney. Jego głównym przesłaniem jest fakt, że lekceważenie problemu, który dostrzega się u swoich przyjaciół, u których występują oznaki uzależnienia od narkotyków, nie sprawi wcale, że ów problem zniknie.
Kampania uświadamia nastolatkom, że osoba będąca pod wpływem działania narkortyków nie dostrzega zmian w swoim zachowaniu. Łatwiej jest dostrzec je osobom z jej otoczenia, które powinny jak najszybciej zareagować i poszukać fachowej pomocy.
Konstruując główny komunikat kampanii The Partnership for a Drug- Free America przygotowała spot telewizyjny, który personifikuje problem narkotyków jako przyczepionego do nogi nastolatka, orzydliwego stwora. Mimo, że budzi on odrazę i zdziwienie jego znajomych ze szkoły, to jednak nikt z przyjaciół nie podejmuje żadnych dzałań i nie spieszy mu z potrzebną pomocą.
Jego emisja rozpoczęła się 23.02 i potrwa do 15.03 br.