Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Trwająca już od trzech lat amerykańska kampania "Own Your C", zainicjowana przez Colorado State Tobacco Education & Prevention Partnership (STEPP) z założenia miała jedynie zniechęcać nastolatków do palenia papierosów.
Z czasem jednak rozszerzyła swoją tematykę i zaczęła promować samodzielne podejmowanie decyzji i przewidywanie ich konsekwencji oraz takie wartości jak przyjaźń, altruizm, innowacyjność, radość, otwartość, kreatywność czy dzielenie się z innymi.
Agencja Cactus zrealizowała osiem spotów telewizyjnych utrzymanych w trafiającej do młodzieży stylistyce MTV. W kolorowy, pełny humoru i dynamiki sposób pokazują one nastolatkom, że wokół nich jest wiele możliwości do wyboru i że warto z nich korzystać świadomie, kreatywnie i rozważnie.
Na potrzeby kampanii powstała także specjalna strona internetowa zrzeszająca spoleczność identyfikującą się z ruchem Own Your C.
Za jej pośrednictwem młodzi internauci dzielą się wzajemnie swoją wiedzą i doświadczeniem, rozmawiają o używkach, emocjach, zdrowiu, kulturze,czy innych interesujących ich kwestiach.
Mogą także zamieszczać własne zdjęcia, grafiki i filmy obrazujące skutki ich własnych wyborów, które z kolei stają się inspiracją dla innych i pobudzają dyskusję.
Kampania w skuteczny sposób uczy młodych ludzi, że ponadczasowe wartości, takie jak dzielenie się tym, co mają, wspólne działanie, przyjaźń itd. są podstawą do dobrego, szczęśliwego życia.
Telewizyjne spoty można obejrzeć tu:
www.narkotyki.pl/video/art5,video57.html
www.narkotyki.pl/video/art5,video56.html
www.narkotyki.pl/video/art5,video60.html
www.narkotyki.pl/video/art5,video59.html