Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Najłatwiej jest odmówić wypicia pierwszego drinka, z każdym kolejnym jest już coraz trudniej - takie przesłanie miała przeprowadzona we Francji w poprzednim miesiącu antyalkoholowa kampania "Off the hook".
Na zlecenie CGSS/ANPAA - L'Association Nationale de Prévention en Alcoologie, czyli francuskiego Stowarzyszenia na rzecz Zapobiegania Uzależnieniom, plakaty wykonała agencja Luvi Ogilvy.
Celem kampanii bylo przestrzeganie przed uleganiem namowom picia alkoholu oraz przed nadmiernym jego spożywaniem, które w efekcie może prowadzić do uzależnienia.
Plakat sugeruje, że w kieliszku czai się alkoholowy hak, a wypicie pierwszego łyka trunku jest równoznaczne z daniem się na niego złapać.
Główne hasło kampanii głosi, iż nie trzeba być alkoholikiem, by wiedzieć, że najłatwiej jest odmówić wypicia pierwszego drinka. Z kolejnymi jest już coraz trudniej.