Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Pamiętacie przyjazne misie polarne z reklam Coca Coli? Cóż, wygląda na to, że ich historia ma bardzo smutny koniec...
Bohaterami oryginalnego spotu jest wesoła rodzina niedźwiedzi pijących Coca-Colę, która jest tam niejako symbolem szczęścia, beztroski i obietnicy orzeźwienia. Center for Science in the Public Interest, amerykańska organizacja pozarządowa zajmująca się monitorowaniem i obroną praw konsumenta dobitnie podważyła ten przekaz.
W spocie prezentującym prawdziwą historię niedźwiedzi pijących słodkie gazowane napoje skojarzono je z otyłością, impotencją, wypadającymi zębami i wreszcie cukrzycą prowadzącą do amputacji i wózka inwalidzkiego.
Celem kampanii "The Real Bears" jest ograniczenie spożywania słodkich napojów gazowanych w rodzinach amerykańskich. Jej nadawcy namawiają też konsumentów do przeciwstawienia się informacjom promowanym przez takich gigantów jak m.in. Coca-Cola czy PepsiCo oraz do uświadomienia sobie siły, z jaką oddziaływują na niego ich potężne strategie reklamowe.
Co ciekawe, w realizacji graficznej strony projektu uczestniczyła grupa twórców z agencji Common i The Butler Brothers pod kierownictwem Alexa Bugowskiego. To ten sam człowiek, który odpowiada za wykreowanie prototypu słynnej rodziny Prawdziwych Misiów Coca-Coli.