Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Dziś, z inicjatywy Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Hazard. Nie igraj”.
Celem akcji jest zwiększenie świadomości problemu, jakim jest czynne i nadmierne zainteresowanie tego typu rozrywką i jakie mogą się wiązać z tym niebezpieczeństwa. Uświadamia ona, że z pozoru niewinne gry losowe mogą doprowadzić do poważnych problemów życiowych, takich jak poważne straty materialne, komplikacje finansowe, niepowodzenia np. w szkole czy pracy czy zaburzenia więzi rodzinnych i relacji ze znajomymi.
Straty tego typu mogą wyniknąć z nadmiernego angażowania się w granie zarówno na automatach o niskiej wygranej, jak i w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms.
Jak wskazują wyniki najnowszych badań dotyczących problemu hazardu w naszym kraju, ponad 50 tysięcy Polaków jest silnie uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tysięcy narażonych na ryzyko uzależnienia.
Adresatami kampanii są przede wszystkim młodzi ludzie w wieku od 15 do 24 lat oraz ich rodzice, opiekunowie i wychowawcy.
Głównym kanałem komunikacji kampanii jet internet - reklamy obecne będą w największych portalach a spoty reklamowe będzie można obejrzeć na YouTube oraz w sekcjach VOD Onet. Dodatkowo utworzony został profil akcji na Facebooku.
Ponato w sieci kin Multikino przed seansami emitowane będą 10-sekundowe spoty reklamowe, w kinach, pubach i centrach rozrywki rozklejone zostaną naklejki i vlepki, a w największych miastach Polski powstaną tematyczne murale.
Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii.