Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Fundacja Rak’n’Roll zainicjowała nową kampanię zachęcającą Polaków do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.
Ten rodzaj raka jest drugim co do częstości występowania nowotworów u mężczyzn. Skuteczność jego leczenia zależy od wczesnego wykrycia choroby w jej początkowym stadium. Jednocześnie, jedynym sposobem zapobiegania i możliwością ewentualnego wczesnego wykrycia raka prostaty jest coroczne, regularne wykonywanie badań profilaktycznych u mężczyzn po 40 roku życia.
Prowadzonych jest wiele akcji, podczas których każdy może bezpłatnie wykonać badanie per rectum i oznaczenie stężenia PSA we krwi.
Fundacja Rak’n’Roll zachęca do wykonywania profilaktycznych badań, ale też do przełamania tabu dotyczącego nowotworu prostaty. Polacy bowiem nie tylko się nie badają, ale wciąż niechętnie o tym mówią.
Na potrzeby najnowszej kampanii powstał spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego, którego premiera będzie miała miejsce już jutro, na stronie Fundacji na Facebooku.
Akcja będzie także widoczna w prasie (plakat 1, plakat 2, plakat 3) i na ulicach. Więcej informacji o problemie raka prostaty można znaleźć na stworzonej na potrzeby akcji stronie internetowej www.gadajbadaj.pl.