Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W Brazylii przeprowadzono ostatnio ciekawą kampanię antynikotynową pod hasłem: "Palenie rujnuje Cię od środka".
Reklamę zamieszczano w kolorowych brazylijskich magazynach. Po raz pierwszy w tym kontekście zaangażowano zmysł powonienia odbiorców, a stało się to możliwe dzięki wykorzystaniu „perfumowanej” papierosowym zapachem nalepki imitującej pokrywkę popielniczki.
Czysta i lśniąca z pozoru popielniczka po „uniesieniu” jej wieka (czyli odklejeniu naklejki) prezentowała stertę nieestetycznych niedopałków, roztaczających swoją charakterystyczną, nieprzyjamną woń, a także hasło: "Palenie rujnuje Cię od środka".
Celem kampanii było uzmysłowienie palaczom, że uzależnienie od nikotyny każdego dnia, coraz bardziej, od środka zaśmieca ich organizm. Dodatkowo sprawia, że śmierdzą, co przeszkadza osobom znajdującym się w ich otoczeniu.