Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Pod koniec 2011 roku Polski Czerwony Krzyż zainicjował nietypową kampanię pod hasłem "Zaproszenie do znajomych". 23 kwietnia br. została ona doceniona podczas uroczystej Gali Media Trendy, uzyskując nagrodę Grand Prix w konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów.
Celem "wirusowej" akcji jest przestrzeganie przed spontanicznymi, niepewnymi znajomościami, a w konsekwencji przed zakażeniem się wirusem HIV od nowo poznanej, nawet bardzo atrakcyjnej, osoby.
Przygotowany na jej potrzeby spot nawiązuje do facebookowego narzędzia, za pomocą którego znające się osoby odnajdują siebie w serwisie i wysyłają do siebie zaproszenie do kontaktu.
Każdy może wspomóc rozpowszechnianie kampanii, zapraszając do grona swoich znajomych na facebooku fikcyjną, wykreowaną na potrzeby akcji postać - Alę Skoczewską.