Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Jak naprawdę wygląda zabawa zakrapiana dużą ilością alkoholu? Demaskuje to najnowsza, świetnie zrealizowana kampania duńskiego przedsiębiorstwa autobusowego Movia.
Jej autorzy zwracają się do pijanych imprezowiczów: „Czy nie czas wracać do domu?” i sugerują, by wybrali w tym celu nocny autobus. Kampania jednocześnie promuje miejską komunikację i przestrzega przed skutkami nadużywania alkoholu.
Upojone alkoholem osoby bardzo często nieświadomie ośmieszają się przed innymi. Wydaje im się, że biorą udział w przyjemnej zabawie, tymczasem zachowują się wulgarnie i bezwstydnie.
Ukazuje to przygotowany na potrzeby kampanii film umieszczony na stronie www.byturen.com. Przedstawia on imprezę w klubie z dwóch perspektyw: mocno już pijanych młodych ludzi, którym wydaje się, że świetnie się bawią oraz obserwatora z zewnątrz, który widzi coś zupełnie przeciwnego.
Rzeczywistość demaskuje dopiero najechanie interaktywnym kursorem myszki na bohaterów. Widz sam może wybrać fragmenty obrazu, które zobaczy z „trzeźwej” perspektywy. Rezultaty szokują...