Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Teksańska organizacja Mothers Against Drunk Driving (Matki Przeciw Pijanym Kierowcom) zainicjowała ostatnio kampanię przestrzegającą przed prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu.
Na jej potrzeby stworzono trzy plakaty, które mają przemówić szczególnie do młodych ludzi i nawiązują do młodzieżowego sposobu rozmawiania o alkoholu i imprezach.
Na pierwszym plakacie, opatrzonym hasłem: „Ostatnia rundka z kumplami”, widzimy młodych ludzi, którzy niosą trumnę swojego przyjaciela. Na drugim chłopak z protezą zamiast ramienia mówi: „Ostatnia impreza kosztowała mnie rękę", a młody mężczyzna z zakrwawioną twarzą z trzeciego plakatu przyznaje: „Tequila naprawdę dobrze wali. Szczególnie na drodze 401.”
W kampanii użyto wizerunki zwykłych ludzi, z którymi młodzież może się identyfikować. Jej celem jest pokazanie jej, jak może skończyć się nieodpowiedzialne picie alkoholu.
Założycielką organizacji Mothers Against Drunk Driving jest Candice Lightner, matka 13-letniego chłopca, który zginął w wypadku spowodowanym przez pijanego kierowcę. Organizacja aktywnie walczy z nietrzeźwością wśród kierowców.