Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Jak producenci alkoholi zabiegają o rozgłos dla swoich marek?
Możliwości reklamy tej używki w Polsce są ograniczone prawnie, dlatego producenci, chcąc ominąć te bariery a jednocześnie poszerzyć wpływy na rynku - stawiają na siłę znanych nazwisk.
Niestandardowe, kreatywne formy promocji oraz współpraca z gwiazdami popkultury są niezwykle kosztowne, ale jak pokazują badania konsumenckie - skuteczne.
Przykładowo wyrób koncernu Polmos Lublin - wódkę Żołądkową Gorzką w ubiegłym roku firmowała swoim nazwiskiem piosenkarka Maryla Rodowicz. Wzrost sprzedaży alkoholu będzie skutkował angażowaniem do reklamy kolejnych gwiazd.
Konkurencja - European Distribution Corporation, lider polskiego rynku wódki i zarazem producent Żubrówki także planuje niestandardową reklamę swoich wyrobów. Koncern zatrudnił sławną polską projektantkę mody - Violę Śpiechowicz do stworzenia limitowanej edycji miniaturowych ubrań, które będą zdobić butelki wódki.