Ankieta

Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?

14%
zdecydowanie tak
8%
raczej tak
14%
nie wiem
15%
raczej nie
49%
zdecydowanie nie
Gwiazdy popkultury w reklamie alkoholi
dodano: Wtorek, 4 Listopad 2008, 16:35:17

Jak producenci alkoholi zabiegają o rozgłos dla swoich marek?

 

Możliwości reklamy tej używki w Polsce są ograniczone prawnie, dlatego producenci, chcąc ominąć te bariery a jednocześnie poszerzyć wpływy na rynku - stawiają na siłę znanych nazwisk. 

 

Niestandardowe, kreatywne formy promocji oraz współpraca z gwiazdami popkultury są niezwykle kosztowne, ale jak pokazują badania konsumenckie - skuteczne.

 

Przykładowo wyrób koncernu Polmos Lublin - wódkę Żołądkową Gorzką w ubiegłym roku firmowała swoim nazwiskiem piosenkarka Maryla Rodowicz. Wzrost sprzedaży alkoholu będzie skutkował angażowaniem do reklamy kolejnych gwiazd.

 

Konkurencja - European Distribution Corporation, lider polskiego rynku wódki i zarazem producent Żubrówki także planuje niestandardową reklamę swoich wyrobów. Koncern zatrudnił sławną polską projektantkę mody - Violę Śpiechowicz do stworzenia limitowanej edycji miniaturowych ubrań, które będą zdobić butelki wódki.

2882 / 3125
Copyright © 2008-2024 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.