Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Kompania Piwowarska jest producentem, który w swoich działniach uwzględnia odpowiedzialność za kształtowanie pozytywnych wzorców konsumpcji. Podejmuje inicjatywy promujące racjonalne i odpowiedzialne spożycie alkoholu.
Jedną z nich jest akcja "Sprawdź promile" - nowatorski program edukacyjny, pozwalający na szybkie sprawdzenie ilości promili w organizmie w każdym miejscu i o każdej porze. By poznać orientacyjny czas, po upływie którego możemy bezpiecznie prowadzić samochód wystarczy pod numer 7101 wysłać smsa z hasłem "PROMILE" oraz podać swój wiek, płeć, wagę i ilość wypitego alkoholu według podanych w instrukcji oznaczeń. Dokładne wytyczne znajdują na stronie programu www.sprawdzpromile.pl oraz oraz na ulotkach i plakatach, które zostaną rozdane w 1000 pubach na terenie całej Polski. Koszt smsa wynosi 1,22 zł z vat.
W esmesie zwrotnym każda osoba otrzyma wynik obliczony na podstawie algorytmu krzywej alkoholowej udostępnionego przez PARPA przy wykorzystaniu wzoru Widmarka:
P= A/K x W
Gdzie :
P – liczba promili alkoholu we krwi
A – ilość wypitego czystego alkoholu w gramach, gdzie gęstość alkoholu etylowego wynosi 0,8g/cm³
K – współczynnik rozmieszczenia alkoholu we krwi obliczany jako stosunek stężenia alkoholu w organizmie do stężenia alkoholu we krwi wynosi 0,7 dla mężczyzn i 0,6 dla kobiet.
W – waga w kilogramach
Kampania ma na celu uwrażliwienie konsumentów, a zwłaszcza kierowców na negatywne skutki nadmiernego lub nieodpowiedzialnego picia alkoholu. Każdy sms zwrotny będzie zawierał orientacyjną informację o liczbie godzin, które powinny upłynąć od zadeklarowanej godziny rozpoczęcia spożywania alkoholu do momentu, w którym można prowadzić pojazd.
Techniczną stroną opracowania serwisu SMS-owego zajęła się agencja mobijoy!, natomiast za kreację programu odpowiada Agencja Reklamowa V&P.
"Sprawdź promile"