Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W ciągu ostatniego roku sprzedaż cienkich papierosów w Polsce wzrosła aż o 40%. Ogromna popularność tzw. superslimów to ewenement w porównaniu z innymi krajami.
Mimo, iż produkt został stworzony z myślą o kobietach, to coraz częściej sięgają po niego także mężczyźni. Producenci walczą o wpływy pochodzące z tego segmentu. Wykorzystując obecny trend, firma Marlboro wprowadziła na rynek markę "męskich", cienkich papierosów pod nazwą Gold Edge. Polska jest pierwszym i jedynym do tej pory krajem, gdzie sa one dostępne. Konkurencja, British American Tobacco, ponownie wprowadziła wycofaną jakiś czas temu markę Kent, tym razem właśnie w wersji superslim.
Popyt na pozostałe papierosy systematycznie spada. W 2007 roku Polacy kupili 71,99 miliardów sztuk papierosów. Szacuje się, iż rok 2008 zostanie podsumowany niższym o 1 miliard poziomem sprzedaży, a w 2011 roku różnica może może wynieść ponad 5 miliardów.
Palacze ograniczają zakupy m.in. z powodu ciągłych podwyżek cen papierosów, powodowanych przez wzrost akcyzy na wyroby tytoniowe. Sprawiły one, iż w przeciągu ostatnich pięciu lat wpływy do budżetu z podatku akcyzowego wzrosły o około 5 miliardów.