Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Każdy papieros jest aktem agresji, takim jak jak uderzenie w twarz - przekonuje austriacka agencja Good Food Studio w swojej najnowszej antynikotynowej kampanii społecznej.
Spot przedstawia scenkę, w której dwie młode kobiety rozmawiają w kawiarni. Nagle jedna z nich uderza pięścią w twarz samą siebie, a druga podsuwa uczynnie talerzyk, pod kapiącą z nosa koleżanki krew. Po chwili prosi o jedno uderzenie dla siebie. W końcowej scenie widzimy zatłoczoną kawiarnianą "palarnię", w której goście, niezależnie od płci i kondycji, okładają się i szarpią nawzajem.
Hasło kampanii brzmi: "Czy naprawdę potrzebujesz uderzenia przy kawie?".
W kampanii zatytułowanej "Bloody Cigarettes" wykorzystano temat agresji i autoagresji w kontekście palenia papierosów. Jej nadawcy przekonują, że każdy papieros jest aktem agresji, takim jak jak uderzenie w twarz.