Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W okresie przedświątecznym Kompania Piwowarska angażuje miłośników piwa do akcji charytatywnej na rzecz Klubu Niewidomych Razem.
Na facebookowym profilu lidera branży piwowarskiej została uruchomiona aplikację „Postaw piwo”, która pozwala na złożenie znajomym niekonwencjonalnych świątecznych życzeń, z których 1 grosz trafia na wybrany cel charytatywny.
Może z niej skorzystać każdy pełnoletni użytkownik portalu - w tym celu wystarczy wejść na stronę fanów Kompanii Piwowarskiej, kliknąć w zakładkę „Postaw piwo” i wybrać właściwe piwo dla znajomego spośród poniższych marek:
- Żubr
- Pilsner Urquell
- Gingers
- Miller
- Wojak
- Tyskie
- Redss
- Peroni
- Lech
- Grolsch
- Dębowe Mocnei
Następnie należy wysłać je wraz z życzeniami świątecznymi do wybranego znajomego.
Jak dotąd postawiono już blisko 110 000 wirtualnych świątecznych piw.
Aplikacja „Postaw piwo” to także źródło cennych wskazówek marketingowych dla Kampanii Piwowarskiej. Konsumenci piwa wskazują poprzez nią na swoje ulubione marki, a dużo informacji o nich samych dostarczają ich facebookowe profile.