Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Firma Brandhouse produkująca napoje alkoholowe zainicjowała ostatnio w Republice Południowej Afryki kontrowersyjną kampanię społeczną ”Randkujmy!” (”Let's date!”). Ostrzega ona przed skutkami prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu.
Proponowana randka jest przestrogą dla mężczyzn prowadzących samochód w stanie nietrzeźwym. Przesłanie zawarte na plakatach sugeruje, że jeśli zostaną na tym przyłapani, wylądują w przeludnionym, brudnym więzieniu, gdzie będą gwałceni - tak właśnie będzie wyglądać ich "randka".
Autorem 5 kreacji prasowych, 3 radiowych i jednej telewizyjnej jest agencja FoxP2. Łączy je mocny przekaz: obskurne, więzienne cele i brudni, groźnie wyglądający skazańcy wyrażający nadzieję na znalezienie spełniającego ich oczekiwania partnera.
Przekaz jest brutalny - gwałt za prowadzenie pod wpływem alkoholu... Dlatego: „Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu”.