Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Najczęściej wybieranym przez Polaków wysokoprocentowym alkoholem jest czysta wódka. Przy okazji "zakrapianych sytuacji" sięga po nią aż 87% osób.
W reakcji na gust konsumentów, coraz częściej producenci znanych wódek kolorowych decydują się wypuścić na rynek ich odbarwione wersje.
I tak, na rynku pojawiła się już nowa Żubrówka – w krystalicznie czystej postaci i bez charakterystycznego znaku szczególnego - źdźbła trawy w środku, odbarwiona Gorzka Żołądkowa w wersji de lux oraz Krupnik.
Ten ostatni trunek, produkowany przez Grupę Sobieski, notuje rekordowe wyniki sprzedaży – w ciągu ośmiu miesięcy od wejścia na rynek jego sprzedaż wzrosła aż trzynastokrotnie. W październiku br. udalo mu się osiągnąć 7,2% udział na rynku czystych wódek.
Liderem w tej grupie wciąż pozostaje jednak Żołądkowa Gorzka, która ma ponad 22% udział w całym segmencie.
W bieżącym miesiącu sprzedaż wysokoprocentowych trunków prawdopodobnie będzie jeszcze większa, gdyż według szacunków Centrum Monitorowania Rynku - grudzień jest najbardziej alkoholowym miesiącem w roku – sprzedaż alkoholi wynosi wtedy aż 15% wartościowej sprzedaży rocznej.