Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Organizacja Partnership for a Drug-Free America zrealizowała ostatnio kampanię mającą na celu przekonanie młodzieży, by nie brała używek i nie poddawała się ciągle zmieniającym modom.
Akcja bazowała na filmach oraz reklamach drukowanych.
Bohaterką jednego za spotów jest niepodatna na wpływ zmieniającej się mody dziewczyna, drugi film opowiada historię młodego mężczyzny, który spowodował wypadek wracając z imprezy autem pod wpływem środków odurzających (na koniec kolega wręcza mu zgubiony na imprezie mózg), inny przedstawia chłopaka, który odmawia umówienia się z kolegami na picie alkoholu.
Pierwszy plakat przedstawia z kolei "list gończy" mózgu, zgubionego podczas sobotniej imprezy, a drugi dotyczy rozważań bohaterki pierwszego filmu.
Wykonawcą kampanii, realizowanej w ostatnim czasie na terenie całych Stanów Zjednoczonych, była agencja Vigilante.