Ankieta

Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?

14%
zdecydowanie tak
8%
raczej tak
14%
nie wiem
15%
raczej nie
49%
zdecydowanie nie

"Zgubiono mózg! Ostatnio widziany na imprezie sobotniej nocy. Jeśli go znajdziesz - zadzwoń proszę..."

dodano: Wtorek, 28 Wrzesień 2010, 11:17:43

Organizacja Partnership for a Drug-Free America zrealizowała ostatnio kampanię mającą na celu przekonanie młodzieży, by nie brała używek i nie poddawała się ciągle zmieniającym modom.










Akcja bazowała na filmach oraz reklamach drukowanych.










Bohaterką jednego za spotów jest niepodatna na wpływ zmieniającej się mody dziewczyna, drugi film opowiada historię młodego mężczyzny, który spowodował wypadek wracając z imprezy autem pod wpływem środków odurzających (na koniec kolega wręcza mu zgubiony na imprezie mózg), inny przedstawia chłopaka, który odmawia umówienia się z kolegami na picie alkoholu.










Pierwszy plakat przedstawia z kolei "list gończy" mózgu, zgubionego podczas sobotniej imprezy, a drugi dotyczy rozważań bohaterki pierwszego filmu.









Wykonawcą kampanii, realizowanej w ostatnim czasie na terenie całych Stanów Zjednoczonych, była agencja Vigilante.

1228 / 3125
Copyright © 2008-2024 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.