Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Wyłoniono zwycięzców konkursu na antyalkoholowy plakat, zrealizowanego przez warszawską Akademię Sztuk Pięknych i agencję Adah Advertising, skierowanego do studentów szkół plastycznych i innych środowisk związanych ze sztuką.
Autorami zwycięskich plakatów pod hasłem "Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!" są Jacek Miś (billboard) i Monika Prus (citylight).
Kampania ma uczulić odbiorców na problem prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu. Jej twórcy odwołali się graficznie do wpływu tej substancji na funkcjonowanie kierowców. Citylighty przedstawiają rozmyty, widziany jak przez pijana osobę znak STOP-u, natomiast na billboardach znajduje się tekst "jestm trzewy, nogę jecahć!", nawiązujący do bełkotliwej mowy zamroczonego alkoholem kierowcy, deklarującego rzekomą gotowość do jazdy.
Patronat nad akcją, która potrwa do końca bieżącego miesiąca objęły: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Stołeczna Policji, Ministerstwo Infrastruktury oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.