Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Organizatorzy kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” zaprezentowali nowy plakat i hasło „Trzeźwość bez granic”, które w tym roku będą promować trzeźwość za kierownicą.
Głównym celem programu, który realizowany jest już od 1999 roku, jest przeciwdziałanie zjawisku nietrzeźwości wśród kierowców oraz promowanie odpowiedzialnej postawy u osób prowadzących samochód. Zadaniem akcji jest także tworzenie pozytywnej atmosfery wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcanie kierowców i pasażerów do promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Ma ona budować modę na trzeźwy, zdrowy styl życia oraz rozsądną, realną ocenę sytuacji podczas użytkowania dróg.
Organizatorami kampanii są ksiądz Piotr Brząkalik, duszpasterz trzeźwości archidiecezji katowickiej oraz firma Business Consulting. Kampanię co roku wspiera wielu Partnerów.
Tegoroczna edycja kampanii realizowana jest głównie na nośnikach typu outdoor - na ulicach miast pojawią się billboardy, a na tyłach autobusów i samochodów osobowych pojawią się naklejki z przesłaniem promującym trzeźwość na drogach. Do akcji, jak co roku, włączyły się zakłady komunikacji miejskiej z całej Polski udostępniając autobusy pod ekspozycję naklejek. Organizatorzy kampanii liczą na to, że naklejki pojawią się na wielu samochodach osobowych należących do pozostałych uczestników ruchu drogowego.
Częścią akcji będą także emisje telewizyjnych spotów oraz rozdawanie przez Policję ulotek i breloczków „Prowadzę - jestem trzeźwy”.