Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W lutym br. Foundation for a Smokefree America przeprowadziła w USA antynikotynową kampanię, której hasło brzmiało "Bądź rozważny. Nie pal".
Dwa spoty autorstwa agencji Client Direct stanowią dosłowny przekaz o szkodliwości palenia papierosów. w sposób bardzo jaskrawy pokazują, że palacze nie tylko niszczą swoje własne zdrowie, ale też narażają na niebezpieczeństwo utraty życia, lub przynajmniej zdrowia, osoby postronne. Statystyki podają, że niepalący współlokatorzy palacza są o 20-30% bardziej narażeni na zachorowanie na raka, a niepalący współpracownicy - o około 16 - 19%.
W reklamie rzucone niedbale niedopałki papierosów powodują niespodziewany zapłon i wybuch przejeżdżającego samochodu oraz podpalenie przypadkowego przechodnia. Hasło przewodnie apeluje o zachowanie rozsądku i zaprzestanie palenia.
Obecnie w USA każdego roku z powodu palenia papierosów umiera więcej osób, niż w wyniku wypadków samochodowych, AIDS, spożywania alkoholu, zażywania narkotyków, zabójstw i samobójstw łącznie...