Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Dziś ruszyła kolejna, siódma już odsłona kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki", tym razem z udziałem koszykarza Marcina Gortata - pierwszego w historii Polaka, który zagrał w play-off w NBA.
Akcja ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, że picie mleka jest ważne dla ich prawidłowego rozwoju kości i przeciwdziałania osteoporozie. Jak podkreślają lekarze i dietetycy, to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.
W Polsce zagrożonych osteoporozą jest aż 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Kampania społeczna "Pij Mleko! będziesz Wielki!", prowadzona cyklicznie od 2003 roku, zwraca uwagę dzieci i dorosłych na zdrowe nawyki i zachęca do częstszego sięgania po mleko.
Nadawcą akcji jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, a autorem kreacji - agencja Communication Unlimited. Udział w powstaniu spotów mieli także m.in.: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, fotograf Andrzej Świetlik oraz kompozytor Marek Kościkiewicz.
Reklamy zachęcające do picia mleka i nawiązujące do dyscypliny sportu uprawianej przez bohatera siódmej odsłony kampanii pojawią się w telewizji, prasie, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.