Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Międzynarodowy Związek Wegetarian zaprezentował ostatnio kapmanię społeczną promującą wegetarianizm, która miała na celu ukazanie, że organizm człowieka jest spójny z światem przyrody.
Kreacje przygotowane przez agencję reklamową JWT z Kuwejtu nawiązują do głównego motta, którym kierują się wegetarianie z całego świata, mówiącego, że "jest się tym, co się je".
Zdjęcia prezentują fantomy – męski i żeński, które w przeciwieństwie do tradycyjnych modeli anatomicznych w miejscu wiernie odtworzonych narządów, czyli serca, płuc, jelit, krtani itp., wypełnione są warzywami. Zgodnie z filozofią wegetarianizmu organizm człowieka jest spójny z światem przyrody, co uwidacznia się m.in. w tym, że natura przybiera podobne kształty, jakie mają ludzkie narządy. Kampania "Anantomy models" przedstawia ludzkie narządy za pomocą metafory warzyw. Jej hasło głosi: "Vegtables are all your body needs", czyli "Warzywa są wszystkim, czego potrzeba twojemu organizmowi".
Powołany w 1908 roku Międzynarodowy Związek Wegetarian jest organizacją skupiającą niezależne instytucje działające na rzecz rozwoju wegetarianizmu. Od tej pory aktywnie reprezentuje swoich członków na arenie międzynarodowej, poprzez inicjowanie kampanii społeczych oraz świętowania obchodów Światowego Dnia Wegetarianizmu, który od 1977 roku obchodzony jest w dniu 1 października.