Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Dyskusja nad uskutecznieniem antynarkotykowej polityki państw toczy się zarówno na forum międzynarodowym, jak i w parlamentach poszczególnych krajów. Przykładowym państwem, które zliberalizowało ostatnio narkotykowe prawo jest Urugwaj, który przyłączył się do strategii polityki innych krajów latynoamerykańskich.
Między innymi flagę tego państwa, a także innych krajów europejskich i afrykańskich wykorzystano w antynarkotykowej kampanii pt. „Flags”, przeprowadzonej ostatnio w Hiszpanii. W spocie telewizyjnym, przygotowanym przez agencję JWT z Barcelony, w symboliczny sposób przedstawiono przemyt narkotyków za granicę.
Zawodność systemu wykrywania nielegalnych substancji na granicach czy "łut szczęścia" przemytnika pozwalają czasem na skuteczny przemyt narkotyków, ale jak ostrzega hasło kampanii - "Wdepniesz za granicą w narkotyki i każdy kraj stanie się twoim więzieniem” („Get into Drugs Abroad and Any Country Could Be Your Prison”).
Kampania przestrzega przeciw angażowaniu się w przemyt narkotyków, gdyż nawet, jeśli w części przypadków nie zostanie on wykryty, to dla osoby się nim zajmującej oznacza życie w ciągłym strachu i permanentnej ucieczce. Co więcej, polityki narkotykowe poszczególnych państw są różne i mogą okazać się przykrą niespodzianką dla turystów chcących wywieźć nawet niewielką ilość nielegalnych substancji.
Takim samym hasłem opatrzono 9 plakatów z pierwszej edycji kampanii "Flags", które prezentują ludzi za flagami państw, symbolizującymi więzienne kraty.
Autorami obu edycji kampanii są hiszpańska fundacja Ramón Rubial oraz agencja JWT z Barcelony.