Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Z uwagi na wzrost uzależnień od hazardu wśród australijskiego społeczeństwa, Ministerstwo Sprawiedliwości stanu Wiktoria zainicjowało ostatnio kampanię zatytułowaną "Maszyna do pokera" (Pokie machine").
Rozpoczętą we wrześniu br. kampanię skierowano głównie do mężczyzn w wieku od 18 do 24 lat, którzy stanowią grupę najbardziej narażoną na uzależnienie od bardzo lubianego przez Australijczyków pokera, a także innych form hazardu.
Hasło "Czy hazard miesza się w Twoje życie towarzyskie?" (Is gambling getting in the way of your social life?) stawia ultimatum: przyjaciele albo hazard. Nadawcy kampanii zwracają uwagę, że przeznaczanie wszystkich pieniędzy, jakimi dysponują młodzi gracze na hazard sprawia, że omija ich okazja do innych, równie atrakcyjnych form rozrywki i spędzania czasu z przyjaciółmi.
Plakaty kampanii przedstawiają ludzkich rozmiarów króla trefl, który zagradza młodemu chłopakowi drogę przed wejściem do klubu, gdzie czekają na niego znajomi. Częścią akcji są także spoty telewizyjne, w których ten sam młody człowiek toczy walkę z automatem do gier, utrudniającym mu wejście do baru. Sceny te mają pokazać, że zbyt duża rola hazardu uprawianego na co dzień może zrujnować życie towarzyskie gracza.