Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Na zlecenie Alac Alkohol Advisory Council w kwietniu 2008 roku nowozelandzki oddział agencji reklamowej BBDO przygotował antyalkoholową kampanię "Binge Drinking Awareness".
Wiosna i lato to czas, który sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu w towarzystwie rodziny i przyjaciół, a takie spotkania często wiążą się ze spożywaniem alkoholu w obecności dzieci. Spoty kampanii przedstawiają jednoosobowe libacje alkoholowe oraz ich skutki. Bohaterowie upijają się, wprawiając uczestników spotkania w coraz większe zażenowanie i w końcu doprowadzając do tragicznego finału wieczoru.
Nadawcy akcji stawiają pytanie, czy będąc świadkami podobnych sytuacji jak te przedstawione w reklamach, potrafimy w odpowiedni sposób na nie reagować. W spotach pozostali uczestnicy zabawy tylko przyglądają się tym, którzy piją za dużo, nie reagują w odpowiednim momencie. Kampania "Binge Drinking Awareness" ukazuje, że częściowo to oni sami poprzez swoją pasywność z jednej strony i nadmierną alkoholową aktywność z drugiej - dopuszczają do tragicznych w skutkach wydarzeń.
Spot filmowy "Uncle Mark", który stanowił główną część kampanii zdobył drugą nagrodę na londyńskim festiwalu reklamy w kategorii "Reklama telewizyjna" i "Reklama kinowa".