Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W styczniu br. amerykańska organizacja Active Life Movement zainicjowała kampanię zatytułowaną „Keep obesity away from your child”, czyli „Strzeż swoje dziecko przed otyłością”.
Adresowana jest ona glównie do rodziców, ma na celu uświadamianie ich roli w aktywizowaniu dzieci i w odpowiednim ich odżywianiu, a także nakłanianie ich do dawania dobrego przykładu zdrowego stylu życia.
Bohaterami kampanii zostali: lalka Barbie, piraci oraz Superman - firma Latinworks z Teksasu jest autorem plakatów przedstawiających ich otyłe wersje. W groteskowy sposób przedstawiają one grubą Barbie leżącą w swoim pokoju po zjedzeniu chińszczyzny, piratów objadających się bez umiaru mięsem oraz Spidermana z dużą nadwagą przesiadującego przed telewizorem.
Kampanie pozakuje, że nadmierne kilogramy diametralnie potrafią zmienić tryb życia, wpędzić w błędne koło objadania się i leniuchowania.