Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
19 stycznia br. australijski Departament Zdrowia New South Wales zainicjował kampanię pod hasłem "What are you doing to yourself?"(Co ty sobie robisz?). Akcja skierowana jest głównie do młodych osób i ma na celu nakłanianie ich do ostrożnego i rozsądnego picia alkoholu.
Jej przesłanie propagowane jest za pomocą reklam zmieszczanych w autobusach i toaletach, na pocztówkach dystrybuowanych w pubach oraz w prasie. Pokazują one absurdalne i zawstydzające zachowania będących pod wpływem alkoholu osób, którym procenty "odbierają rozum". Alkohol jest sprawcą tragicznych wypadków, psuje relacje z innymi i prowadzi do ponoszenia niekontrolowanych kosztów finansowych.
W ramach akcji uruchomiono także specjalną stronę internetową www.whatareyudoingyoursef.com, która zawiera informacje i porady dotyczące odpowiedzialnego picia alkoholu. Można tam również znaleźć numery bezpłatnych anonimowych infolinii oraz adresy i kontakt do tematycznych instytucji pomocowych.
Autorem kampanii jest agencja GPY&R z Sydney.